بطور قابل توجهی بیشتر کودکان دارای وزن بسیار کم هنگام تولد (65%) با اختلالات یادگیری بیشتری نسبت به 13% کودکان مورد بررسی روبرو شده اند. در گروه وزن بسیار کم هنگام تولد بیشتر نوشتن، حساب، روخوانی تحت تاثیر بوده اند. توانایی حرکتی دیداری و ویژواسپاتیال در ترکیب با عملکرد کلامی که در ابتدا توضیح داده شد، عملکرد در حساب و خواندن در بین کودکان وزن بسیار کم هنگام تولد برخلاف کودکان گروه کنترل، نمرات تنها با عملکرد کلامی مرتبط بود. مقاله اصلی تحت عنوان Pattern of Learning Dis ...
- ۹۹/۰۴/۱۶